Thursday, June 16, 2011

manusia !

gua bawak mulut ? biasaa bro. lu sudah sound member kitrg, lagi nk kawan ngn dgn kau ke ? kitrg mcm 1family bro, sorg kau tak puas hati dlm sume panas jugak lah. sorg kene sound mesti sume kene tahu lah. jgn pikir kau punye panas je dherr? kau tak tahu sbb kau punye mengamok tuh dah buat kitrg susah balek tau kawan ! nak buat ape2 pun pikir lah weh. kate member tapi gegar mcm musuh bebb. jgn igt kitrg ney diam , gelak2 and ckp sorry kitrg tak reti panas ehh ? kalau dah sampai cmtuh bukan member dah weh. 
PEACE :)